Door op “Accepteren” te klikken, ga je akkoord met het opslaan van cookies op je apparaat om je de best mogelijke ervaring te geven op het gebied van user experience, analytics en marketing. Lees onze Privacy Policy voor meer informatie of om je voorkeuren aan te passen.
klant
Dela
MARKTsegment
Zorg
blog & cases
DELA België, onderdeel van coöperatie DELA, wil zo veel mogelijk van betekenis zijn aangaande één van de moeilijkste momenten van het leven: het verlies van een dierbare. Daartoe verzekeren en verzorgen ze uitvaarten, en helpen ze bij vragen rondom overlijden. Om deze missie in een steeds veranderende wereld te vervullen, was een evolutie in het IT-landschap noodzakelijk.

Leiderschap en resultaat

Met een coachende en situationeel aansturende leiderschapsstijl werd leiding gegeven aan een team van 5–10 medewerkers en indirect aan circa 30 externen. Deze aanpak zorgde voor focus, samenwerking en resultaat.

“Als interim IT-manager kunnen wij Arlande aan iedereen aanraden. De unieke mix van inhoudelijke IT-kennis met sterk relatiemanagement en pragmatisme is bijzonder waardevol.”

Jan Strauven, CIO DELA België:

Tussen juni 2022 en maart 2024 zijn meerdere sleutelprojecten met succes gerealiseerd. Het groepsbrede financiële platform en een nieuw CRM-systeem worden momenteel geïmplementeerd. Deze systemen verbeteren de efficiëntie, versterken de data-integratie en optimaliseren de klantinteractie van DELA aanzienlijk.

Klaar voor de toekomst

De inspanningen hebben niet alleen de IT-afdeling naar een hoger niveau gebracht, maar ook een tastbare impact gehad op de hele organisatie. De projecten hebben geleid tot verbeterde operationele efficiëntie, kostenbesparing en hogere tevredenheid onder stakeholders en gebruikers. Daarmee wordt de continuïteit en verdere groei van DELA België ondersteund.

Daarnaast is waarde toegevoegd door:

  • het versterken van strategisch projectportfoliomanagement,
  • nauwe samenwerking met belanghebbenden,
  • en een duidelijke focus op kostenbeheer en optimalisatie.

Deze bijdrage heeft een belangrijke rol gespeeld in het succes van de digitale transformatie binnen DELA.

Achtergrond patroon
Wil je meer weten over hoe Arlande kan helpen bij complexe vraagstukken?
Neem contact op met Rieks Oosting
bekijk profiel
Of bel direct op
06-20735755
Over de auteur(s)
Rieks Oosting

Rieks denkt vanuit de markt en is account- en community manager van Arlande. Hij is gespecialiseerd in de onderwijssector van primair- tot aan wetenschappelijk onderwijs. In zijn rol is hij gericht op het verbinden van zinprikkelende vraag en gekwalificeerd aanbod.

bekijk profiel
andere interessante blogs
Nog meer blogs die je misschien interessant vindt: want als je eenmaal begint met lezen is het moeilijk om te stoppen.
Case
Gestroomlijnd huurproces zorgt voor naadloos (ver)huur van hoogwerkers
lees verder
Case
Data driven procesoptimalisatie bij DVNutrition
lees verder
Case
Vitens tijdelijk ‘blind’ tijdens firewall migratie
lees verder
Case
Moolenaar toekomstgericht door implementatie nieuw ERP
lees verder
bekijk ook alle cases & interviews
lees ook de andere interviews
We zetten stuk voor stuk graag onze collega’s in het zonnetje en laten we zien wie de mens achter de manager is. Want eerlijk is eerlijk: stiekem best wel interessant.
meer cases over
Zorg
Daar kunnen we bij Arlande over blijven praten. De successen van onze klanten zijn onze grootste trots.